45/52: Hendelser ved vann

Av: Spindelbilder (Vibeke)

nov 14 Å

Stikkord:, , ,

Kategori: x/52

3 kommentarer

Irisblender:f/3.9
Brennvidde:18mm
ISO:800
Lukker:1/1000 sek
Kamera:E-520

Hendelser ved vann. Kerstin Ekmanns, etter mitt syn, beste bok. Den hun fikk Nordisk Råds litteraturpris for i 1994. Skumle hendelser.

Jeg bør nok lese boka igjen, for jeg aner jo ikke om mitt bilde illustrerer boka. For hendelsene husker jeg ikke. Her ved mitt vann, som også kunne vært De dødes tjern eller Døden ved vann, foregår også hendelser, i alle fall for mitt indre øye.

From a book var tema for X/52 – Et bilde i uka, uke 45.

3 comments on “45/52: Hendelser ved vann”

  1. […] Geir Ertzgaard: Splash Yngve Thoresen: Love From A Book Linn Cathrin Skår: Løven, heksa og kleskapet Ståle Ertzgaard: Et skilt ved korsveien Vibeke Prestmo Valestrand: Hendelser ved vann […]

  2. Steike for et fascinerende bilde, Vibeke! Dette er ikke bare et bilde, det er også kunst! Flott kunst som gir rom for fantasi og undring. Et aldeles utrolig bilde som fordrer at en studerer det. Begeistret er jeg! Kanskje det beste bildet jeg har sett deg legge ut. Og det sier jo ikke lite 🙂


Legg igjen en kommentar

